SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Rabu, 27 Mei 2015

FULL PAYING PATIENT SCHEME PUTRAJAYA (FPP) DAH 'ON'

Alhamdulillah.. Urusan aku dipermudahkan..
FULL PAYING PATIENT SCHEME PUTRAJAYA (FPP) telah di on kan semula :)
So aku takde la risau kalau nak terberanak nanti di tranfer ke mana-mana. Rezeki mama and baby.

26.5.2015 aku ceck up dengan Dr Hazim and memandangkan dia belom start keje lagi so aku ceck up dengan DR Liena kot. So far ok je, aku takde la cerewet pon. ALhamdulillah hasil pemeriksaan dia, baby ok je. And moment paling best, tengah scan baby gosok-gosok pipi, Allahh comelnye. Rasa tak sabar nak jumpa baby :)

Disebabkan Dr Hazim takde, Dr Liena decide aku tunggu Dr Hazim jugak sebab aku dibawah dia. And date untuk czer pun kne tggu Dr Hazim on 2.6.2015. Ok lah, mana-mana yang baik lah. Mintak-mintaklah on that week dah boleh, ye la aku risau sebenarnya. Pengalaman itu kalau boleh taknak dah.

Doakan yang terbaik untuk aku ye. Semoga dipermudahkan urusan bersalin, mama and baby sihat..

6 ulasan:

  1. Dr Hazim baik n cool..d best la..skrang.bba dah 2 thn 8 bulan..semoga dipermudahkan.urusan

    BalasPadam
  2. Dr Hazim baik n cool..d best la..skrang.bba dah 2 thn 8 bulan..semoga dipermudahkan.urusan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rashidah Yaakop..
      Tentang Dr Hazim cool tu saya percaya. Sbb sepanjang saya dgn dia, muka dia sentiasa wat lek wat peace je hihi..

      Padam
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam
  4. salam sis. nk tya. orang luar pon boleh amek fpp kt putrjya ke? sy org tlok pnglima grang. n then klu takde risiko? mean normal pon boleh kan dftr fpp kat sana?

    BalasPadam
  5. Wsalam Si Dara Penglipur Lara..

    Skim FPP ni tak kisah if awak bukan penduduk Putrajaya pun. Saya org TPG, memula mereka tanya juga tak jauh ke. Tp dgn SKVE around 20 minute sy dah sampai berbanding HTAR hihii. Klu awak bukan dalam skim FPP peluang awak di tranfer ke Hospital lain ada besar (Cth: Hosp. Banting, Kajang dll).

    Skim ni tak kisah awak normal atau czer. Yang penting awak dh berdaftar dgn FPP. Tentang risiko lg takde masalah, lg mereka suka :) Try la..

    BalasPadam