SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Rabu, 3 Disember 2014

Hamil 12 minggu

Salam semua..
Sunyinya blog ni menandakan bertapa sibuknya tahun 2014 ni..

Seperti tajuk entry ni, aku nak maklum aku hamil 12 minggu :)
Hati gembira dan bercampur baur. Almaklumla, aku akan hadapi sessi muntah-muntah, loya, pening, moody yang aku sendiri tak boleh control. If sesiapa kata boleh control tu Alhamdulillah. Ni mungkin bahagian aku yang mungkin akan memudahkan proses bersalin aku. Who knows..

So far pekembangan kandungan baik. Almaklumla sebelum ni aku pernah gugur 2 kali. So perasaan risau tu boleh tahan la. Asyik nak merisau je, memang aku jaga sebaik mungkin walaupun hanya Allah sahaja yang tahu betapa stress sangat. Doakan kandungan aku selamat hingga bersalin nanti..

Aku detact aku pregnant masa kandungan aku masuk 6 minggu. Sebenarnya aku ceck klinik sebab aku rasa tak sedap badan dan rasa tak selesa perut. Yang aku jangka sebab kembung ke. Than dokter suggest jalankan scan. Well ur ar pregnant actually. Woww i'm not expect that. But alhamdulillah, suka sangat..

Doakan yang terbaik untuk aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan