SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Selasa, 26 November 2013

Kursus Asas Instruktor (Lanjutan) di IKBN K. Langat

Kehadiran aku sebenarnya kelulusan last minute. Hubby bagi pergi jam 7.10 pagi hari kejadian jugak. Hurmm nasib baik aku pergi, banyak ilmu yang aku dapat hasil dari tunjuk ajar Along (Tenaga Pengajar)dan cikgu-cikgu aerobik yang lain.

Datang-datang je terus duduk kat tempat biasa makan dulu. Tapi memasing makan sikit je sebab tau lepas ni nak buat senaman pagi dulu.

Sessi mendengar sedikit taklimat dari pihak urusetia sebelum sessi pembelajaran di mulakan

Untuk 2 hari ni, ini lah yang aku belajar. Senang cerita cara kau nak jadi instruktor kat depan. Nak susun step, dapatkan beat yang betul, counting yang betul. So far In Sya Allah aku boleh, cume aku ni perlukan sedikit latihan baru boleh confident nak bagi instruk kat depan.

Antara kenalan-kenalan baru. Haii korang. Sambil beraerobik sebenarnya kita boleh buat kawan. Musuh pulak jangan di cari.

Sessi penyampaian sijil. Done for 2 days. Alhamdulillah walaupun dapat hadir pada last minute. Ilmu yang aku dapat tu sebenarnya berharga sangat. Nasib baik last minute dapat gak pergi hahaaaa..

*Cari lah ilmu walau hingga ke negeri China. Tak kisah lah ilmu ape sekali pun. Masakan, menjahit, mengurut mahu pun aerobik. Tu semua jihad tau. Kalau niat tu baik dan kerana Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan