SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Jumaat, 27 September 2013

PELAT "R"

Salam semua..

Malam tadi aku laki bini dok berhimpit-himpit la depan TV, baru bilik kursus katanya. Haruslah berhimpit-himpit rindu kowt. Yang Hani dok silang kiri kanan, panas vontot dia bila tengok mama baba dia dah berhimpit-himpit macam tu. Terjejas kecomelan dia kot, dok cari akal nak selit kat mana, last last sentap sendiri. Hahahaaa tak bole bla tengok mama baba sendiri feelling bercinta, jeles sangat anak aku ni..

Berbalik kepada tajuk entry ni, aku laki bini baru tau malam tadi yang Hani pelat "R". Al kisahnya dia nak sebut "RINDU MAMA" tapi bungyi tu macam kelaut sikit. FYI hani tak pelat tau, patah perkataan dia dah terang tapi R R R R R R R R tu, ke laut T_T

OMG Baba, anak ko ni pelat. Ikut sapa la ni. Masing-masing dah saling berpandangan, tak ngaku pelat. Hahhaaa matik laki bini macam ni, hal pelat pun nak tuduh menuduh. Hani dah duk atas baba dia, nak tarik perhatian..

So hubby try ajar Hani A To Z, and confirm pelat "R". Hurmm mudah mudahan lama-lama lidah Hani lembutla sikit sebut "R" tu. Tak best la dik pelat-pelat ni, nanti nak baca Al-Quran pun susah tau. Takpe-takpe adik kecik lagi, slow slow ye. Nanti baba mama ajar lagi..
-------------------------------Sayang Hani banyak-banyak, Muah 143..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan