SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Isnin, 2 September 2013

Happy Bithday Muhammad Fayyad

02.09.2013 ulang tahun kelahiran Fayyad ke 2 tahun..
Maknye buat makan-makan sikit dengan ahli-ahli keluarga..
Korang layan pict kejadian k, wahh kejadian sangat kan.. uhukkss..

Fayyad dengan ummi nya..
??

Bersama atok ibu, mak ngah, hani, puksu muiz.. Yang lain sorok muka..

Hani macam biasa ape yang Fayyad punya dia mesti nak, Fayyad potong cake dia pun sama nak potong cake. Hani hani :)

Ok hadiah, untuk Fayyad itu je lah yang mampu maklong bagi ye, pict memang takde la sebab hati dah berjoget nak pergi aerobik, kejam kan maklong ko ni hahhaaaa.. Baru bagi kat Fayyad dah kenan rebut dengan Hani.. Aptb la Hani nie..T_T

Untuk Fayyad,
Maklong/Mama doakan fayyad membesar jadi anak yang baik, lelaki yang baik..
Semoga Fayyad sentiasa dilindungi Allah dan diberi keberkatan hidup..
Maklong Fayyad sayang Fayyad ketat2.. Muahhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan