SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Isnin, 19 Ogos 2013

Happy Bufday Mohd Hamim & Nur Laila

Al kisah nye, 18hb Ogos last week kak long (ipar aku la) buat makan-makan kat Kampung Jawa. Semperna bufday Hamim (adik ipar aku) dan Laila (anak jiran ipar). Banyak gakla makanan yang ada, tapi mata aku tertumpu street kat kari ayam dan nasi impit. Sedap sedap sedap, rasa kari tu memang terangkat. Dasar kuat makan kan. Pict takde k, malu nak bangun snap gambar, nanti takut dikatakan addict FB hahhaaaa..

Kek tak nak kalah ok, walaupun dah besar panjang dan lebar still dapat kek lagi. Aku je takde kek sejak menjak dah tua ni T_T. Meratap merayu pun tak tentu lagi dapat, nangis la kau kat situ..

One more, kek ni kak long yang buat sendiri tau. See untungla pandai buat kek sendiri, kek sekarang mahal woo. Bayangkan kek Hani yang 1 Kg aritu pun dah RM80. Bagus-bagus kak long boleh buat tempahan pasni. Pict pembuat kek takde ye, maaf sesangat baterry kong dah hahhaaa..


Mohd Hamim & Nur Laila,

I Wish Allah bless you happy, with all joy and cheer, may you live a long life, and stay away from every grief. Happy Birtday..

Big love, sis..


Masa ni budak-budak dah meragam dah, sebab semua dah geram dengan Nips atas kek tu. Tersamasuklah Hani, dah meraung nak kan Nips tu adeeiii la Hani..


Terut di undang, BFF and jejiran kak long. Al kisahnya MIL aku kan dulu memang dok situ so memang dah kenalla dengan Hamim ni. So jemputla datang makan-makan sekali. Syok aku tengok BFF kak long tau, BFF aku sekarang dah bersepah-sepah..


*Kak long, nak kek gak... T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan