SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Isnin, 29 Julai 2013

Kencing di toilet

Hahhahaa tajuk tak best betulkan.. Toilet ?? Kencing??


Actually aku nak story tentang Hani yang tiba-tiba je pandai nak shishii kat toilet. Aku sebenarnya tak faham kenapa Hani merengek-rengek pastu cakap nak kencing. Aku cakapla shishii je la pastu dia dah dok merengek kat telinga aku menghempas-hempas badan..

Pastu ibu cerita, hani ada cakap dia nak shishii, than ibu bawa Hani g toilet. Memang dia kencing. Dalam hati aku dia dah mula ada rasa kot..

Lepas ni baba boleh la jimat sikit beli pampers Hani. Mahal nakk pempers sekarang, RM33++ hani.

So bila cuti aku pun cuba la tanya kot-kot dia nak kencing ke. Nampak tak excited mak ko terlebih rajin nak ajar ko ni hahhahaaa..

Kalau dia kata dia nak kencing memang dia nak kencing la. Kalau dia kata tak, maka tak la..

Hani : Maaaa, kencinggggg (sambil tolak pempers dia)
Mama : Nak cing ye. Cepat cepat cepat(Tapi wat aku gelak, dia sempat berjoget-joget macam tahan kencing Hahaaha)
Hani : (Time dia kencing tu boleh tak dia bersorak) Kencing.. Kencing.. Kencing..
Mama : Adeiii la hani. Matik kutu mak ko ni tau..


Hahaa boleh dia bersorak, aptb tau. Dia boleh seronok tengok ada air keluar memancut T_T.
Setakat ni dah 5 6 kali gak la aku ajar dia kencing kat toilet dan banyak kali jugakla air kencing dia berterabur depan pintu bilik air. Tak sempat nokss, proses lambat nak buka seluar lagi pempers lagi. Memang keje aku mengemop lantai je la..

Bila time nak mandi tu aku selalu akan sekalikan la soh dia kencing. Tak boleh kencung pun aku suruh gak kencing..

Mama : Hani kencing cepat, hani pandai kan
Hani : (Sambil cangkung) Tak boleh maaaaa
Mama : Cuba la, sambil buat muka meneran(Bagi semangat)
Hani : Tak adaaaa ma (muka dah sentap sebab tak boleh kencing)

Bila aku toleh je tempat lain, terus dia kencing sambil ketawa gelak-gelak buget funny. Senyum je la aku mampu bagi tengok gelagat anak macam tu..

Tak pe Hani, nanti mama ajar lagi ye. Anak mama ni pandai sebab tu Hani sendiri ada perasaan geli nak kencing dalam pampers kan. Ye nanti mama ajar adik ye..


Note : Haritu hani cakap kat baba, dia nak berak. Baba dia boleh wat dont know je. Sekali betul dia dah berak. Hampehhh betulla baba ni, support la sikit anak tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan