SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Ahad, 23 Jun 2013

APC 2013

ANUGERAH PERKHIDMATAN CERMERLANG..

Salam..
Tajuk class kan Jah, tapi mana ado nya aku yang cermerlang. Saja datang meraikan yang lain dapat anugerah. Kalau aku tak datang saper pulak nak tepuk tangan kan..

Lagipun niat pertama aku nak makan xoxo. Niat pun dah salah, haruslah makanan tak sedapkan, haa mendapat la Jah. Makan kat mamak lagi sedap. Hurmmm redha, aku makan daging kambing tapi kambing rebus kot, pasti no refil blackpaper sos (1 mangkok tu la ko hadapkan reramai 1 dewan)dengan sayur kacang. Ok itu saja ye Jah..
TQ Shila sebab sudi kancingkan butang lengan baju aku,hahaa. Kalau korang nak tau, baju yang aku pakai tu dah tak boleh kancing sebab baju nikah tu Jah, berat 48 Kg mana nak sama 62kg ni Jah oiii.. Terima Kasih BFF..

Barisan tertinggi, Dato' SUK, YDP & SU, merasmikan Sistem Persekitaran Berkualiti QE yang terbaru. Eleeeeh mempromosikan nampak, harusla aku kan Pen. Setiausaha Auit QE..

Barisan Wanita Cantik Gebu Jabatan Penilaian & Pengurusan Harta. Walaupun tak Vouge tapi manis kena ada ye Jah..
(From Left: Shila, Aku, Yanti, Pn.Lisa, Kak Lin, Ain)

Tahniah kepada kawan-kawan yang memperoleh Anugerah malam tu. Teruskan berkerja dengan bersungguh-sungguh dan ikhlas..

Note: Bila agaknya giliran aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan