SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Selasa, 11 Jun 2013

Aerobikthon IKBN K.Langat Part 2

Entry sebelum ni aku lupa nak upload pict time show. Uhukss lupa la jah. So ni antara pict yang ada, ehsan dari kawan2..
Korang nampak kan Wow Mama ada kat mana..
Nampak tak member aku siap toleh kat aku, sebab aku kalau beraerobik muka stress taknak senyum..
Muka macam nak tikam orang hahaaa, maafkan saya ye kawan2..

Setelah menunggu dengan sekelian lama waktu, akhirnya masa kemuncak pengumumam pun bermula. Hati biasa je, sebab group yang lain pon boleh tahan bertenaga, seragam dan yang penting masing-masing nampak seronok..

Pengumuman untuk saguhati bermula tapi nama Wow Mama tak disebut, aku dan yang lain-lain dah sentap noks. Sebab kitaorang teruja nak ambil saguhati tau. Dalam hati laa, saguhati pun tak dapat ke (Untuk semua group)..

Rupa-rupanya aa rezeki Wow Mama..
Yes Alhamdulillah, Wow Mama dinobatkan tempat ke-Dua..
Dan yang paling best, Wow Mama dinobatkan sekali lagi sebagai penerima Anugerah Khas Keseragaman..
Fuhh rasa macam tak caya je, ye la kitaorangkan biasa-biasa je. Senyuman kitaorang tak habis tau sampai la masing-masing berpisah..
Ni gambar yang sempat dirakamkan sebelum masing-masing nak balik..


Hasil dari kemenangan-kemenangan ni. Kitaorang dapat hamper, maddle dan wang tunai berjumlah RM350..
Syukur, tak perlu seksi dan gedik pun kitaorang boleh menang.. Alhamdulillah..

Note : Tak sabar nak join mana-mana aerobikthon lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan