SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Isnin, 8 April 2013

Perlawanan Bowling KSK MDKL

Hi all..

Dalam bulan ni, office aku tengah sebuk dengan aktiviti sukan. Setiap kakitangan akan diberi rumah sukan (Biru, Merah, Unggu, Hijau & Kuning, aku bertuah dapat rumah biru sebab sekarang bendera biru banyak berkibar kat tepi jalan Ngeh3. Acara pembukaan dimulai dengan bowling yang diadakan pada 5.4.2013. Aku join ni pun sekadar mencukupkan orang, ingatkan aku jadi simpanan tapi termain pulak. Haishhhh..

Game telah dirasmikan oleh YDP Tuan Azhar. Haha sangat sporting, kalau dia dah gelak memang funny, semua orang kat situ dah lupa semua masalah di office, yang penting semua orang Have Fun..





Eh kenapa picture ni kecik sangat ha. makin tak paham aku ggrrrrrr..

Akulah orang paling bangang main bowling ni. Mana taknya game pertama aku dapat mata 27 je. Yang ke-2 77 dan ke-3 78. Mana tak bangang, buat orang bengang je. Maafla kawan-kawan sepasukan, saya ni bukan atlet bowling, kalau suruh erobik no problem, bagi je kat aku. Tapi alhamdulillah dapat gak No.4 daripada 5 team.

Sumpah kalau ada game ni ada lagi aku nak tengok je, jadi penyokong. Biar kalah tak cukup orang dari jadi punca kekalahan hahaaaaa. Sian nanti team aku. Next game bola jaring, insyaallah aku join dengan harapan jadi simpanan gak ..

MAJU LAH SUKAN UNTUK NEGARA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan