SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Khamis, 31 Januari 2013

Hani Qaisarah lagi

Salam..
Aku dah lama tak update story Qaisarah, sekarang dia dah semakin cerdik dan kelakar. Hahaha ragam tu memang banyak, tak tercerita aku nanti. Nak ambil gambar pun memang macam-macam hal, macam-macam ragam. Memang tak Fotogenik tapi Fotogedik YES I agree. Hahahaa time ni la aku nak ngutuk anak sendiri pun. Tapi gedik bukan macam aku, macam atok dia ngeh ngeh ngeh..






Haa faham tak perasaan aku bila nak ambil gambar anak bertuah sorang ni. Memanjang rejact je, meroyan jap mak ko ni tau. Nah ambil gambar Qaisarah yang cute sikit. Cute banyak harus mama nya Ok hahaaa..


Semoga Qaisarah membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. Aminnn..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan