SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Rabu, 11 Julai 2012

Kursus Induksi


Allamak sengetla gambar..
Ahhh yang lain tak penting..

Korang tahukan aku kena pergi kursus induksi seminggu hujung bulan 3 haritu.
So, alhamdulillah aku dah lulus semua paper dengan jayanya..
Yeaaay.. Lulus Lulus Lulus Lulus Lulus..

Paper-paper lain pun aku dah lulus dengan jayanya.
So tunggu surat sah jawatan dan yes Skim Pencen..
Dalam tempoh 1 tahun lebih aku dah settle segala paper dan exam..
Alhamdulillah Ya Allah, aku bersyukur,
Kau permudahkan segala urusan hambaMu ini..

1 ulasan:

  1. Bahan assigment kursus induksi http://malaysia1199.blogspot.com/

    BalasPadam