SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Isnin, 25 Jun 2012

Saya Sayang Dia.. Sayang Sangat2..



Tak lama lagi Hani Qaisarah akan berumur 1 tahun.
Bila teringatkan dia nak setahun ni, teringat pulak detik2 nak melahirkan dia.
First time tatap muka dia. Susu kan dia.
Dan segalanya dia.
Bertapa tak sabarnya aku nak dengar dia panggil aku mama.

Sekarang keletah dia yang bermacam2 buat aku lagi semakin tak boleh berpisah.
Itu lah dia penangan kalau dah ada anak..

I love u sayang..
I love u to kakak..
BOTH OF U..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan