SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Ahad, 27 Mei 2012

Hari ke 4 di HTAR


Hari yang ke-4 sepatutnya sara dah semakin baik tapi
start hari ke-3 aku perasan dia dah mula muntah-muntah
dan mengeluarkan najis yang seakan2 susu basi berminyak..

Aku risau sebab dah macam cirit-birit.
Minum susu terus cirit,
kalau bagi susu banyak mesti terus membuak muntah.
Dokter cakap mungkin disebabkan dos ubat yang tinggi
disamping badan dia yang cuba melawan kuman yang ada.

Tapi hati sapa tak sedih bila tengok anak yang ceria,
aktif jadi pasif. Terbaring je, asik nak tido, berdukung,
lepas tu cepat sangat sentap.
Walaupun bunyi bising yang tidak disengajakan
Sara dah mula melelehkan airmata menangis.

Adik cepat sihat ye..
Mama n baba sayang adik..
Risau nye kami, Tuhan je tau..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan