SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Isnin, 14 Mei 2012

Banting - Jengka - Kuantan - Banting

13hb Mei 2012 (Ahad) aku dan suami merancang nak ke Jengka atas urusan melihat, menengok, mengintai dll sebuah Perodua Myvi.

Pagi bergerak dalam pukul 7.45 pg siap isi minyak, top up Touch N Go, Fhotostat IC terus speed ke Jengka. Alhamdulillah berjalan lancar, walaupun salah keluar Tol, LPT tapi aku ok je. Aku suka jalan-jalan main redah ni, tapi dalam otak dah penuh peta dari Cik Google hahaa.

Dah tengok kereta bagai, we all bincang2 nak speed ke kuantan pulak ke rumah bapak sedara aku. Tanpa ilmu di dada we all lalu jalan dalam/kampung. Tanpa sesat sebab aku ada satu kata2 semangat, selagi kat Malaysia jangan riso tak jumpa jalan pulang, pastu jangan malu bertanya jalan.

Dari Kuantan aku teros shoot ke Banting. Wow heaven ok, aku puas walaupun dalam masa 1 hari je. Cuma disebabkan masa yang suntuk aku tak dapatla singgah2, cuma melihat je. Mulut dah ajak si suami ke Gambang tapi adeeeii lalu je la. Kami sehelai sepinggang je..

Seronok ok. Aku dah lama tak buat kerja macam ni. Last time masa aku anak dara, memang aku redah je Cherating, Kuantan, Freser Hill, Cameron.. Hurmmm, baba jom buat lagi macam ni.. Syok laaaaaaa.. Akhirnya Mayvi tak jadi ambil atas sebab2 meragukan tapi puas sebab dapat jalan have fun.. Lebih-lebih lagi berdua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan