SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Selasa, 14 Februari 2012

Safi Rania Gold


Seriusly aku tak pernah pandang produk lain selain Nouvelle Visage since 2006. But lately aku macam terpengaruh dengan testimonal aku terbaca so why not aku tak try.

So untuk percubaan pertama, SRG ni lebih kepada kedutan. Setahu aku kalau pasal kedutan and so on first aku mesti dapatkan Krim Pelembap Malam (RM26.90). Krim malam ni penting untuk proses membaikpulih wajah time kita tido. Untuk memanfaatkan proses semula jadi, sapukan Krim Pelembap Malam SAFI RANIA GOLD untuk membantu proses penghidratan dan pemulihan kulit. Korang dapat rasa kulit korang lebih remaja dan berseri bila anda bangun setiap pagi. So hasil yang aku dapat dalam 3 4 hari ni, WOW kulit rasa macam lembut dan lembap..









Produk NV dah bersama aku 5 tahun. Produk kat atas ni adalah benda yang wajib ada kat aku. But as u know NV ni a bit expensive tapi berbaloi sebab dia tahan lama dalam 3 bulan. Aku nak try SRG sebab harga yang lebih murah dan mudah dimiliki. Sabun NV RM50 SRG RM14.90, Toner NV RM30 SRG RM14.90, Krim Pelembap Malam NV RM60 SRG RM26.90 and all.. So why not..

Tapi aku rasa aku nak try SRG Krim Pembersih muka RM14.90, Skrub RM14.90, Penyegar/Toner RM14.90. Yang lain aku setia dengan NV sebab Day Cream & Foundation terlalu bagus untuk aku. Mahal pun aku tak kisah sebab dapat tahan lama..

Mesti korang takutkan aku campur-campur. Tapi terpulang korangla, ikut kesesuaian wajah korang. Tapi if aku tak sesuai Sila Katakan Tidak..

korang nak tau kenapa lately ni aku terlalu taksub dengan kecantikan muka?
Harus malu ok, muka aku lepas bersalin memang hancus sebab 9 bulan aku tak menjaga muka. So muka adalah sangat kusam dan menakutkan..

So hopefully wajah i ni berseri-seri balik macam pengantin baru dulu.. Bluerkkk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan