SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Khamis, 15 Disember 2011

Nak tengok wayang

Baba lama kita tak tengok wayang kan..
Jom weekend ni kita g merampus kat wayang..
Lalllalaaaaa.. Cerita Ombak Rindu..
Kita g feelling2 macam tengah bercinta macam zaman kurus-kurus dulu..
Hahaahaaa...

Pastu dear, i nak tengok kat MBO kat Harbour Place..
Emm kita tak pernah cucimata kat situ kan..
I teringin cube tengok Movie tempat baru..
Muntah sekejap k!!!!! Gedikkkkksss..

Sara kat mana harus kita hantar ye..
Kalau di bawa Sara ni, abis Ombak Tangis yang ado..
Hemmmmmmmmmmmmmmmmm..

Makngah Ima Plase take care of ur Sara..
Ayat killer:
Hah, sapa suruh aku bersalin..

1 ulasan: