SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Isnin, 7 November 2011

Qaisarah Dalam Bakul Baju

Time ni aku dalam cuti berpantang lagi..
Sara macam biasa pagi2 lagi dah bangun nak hantar baba keje.
Aku keluar dari bilik tengok anak ada dalam bakul.
What???? Baba ape awak buat ni?
Tapi nak marah tak jadi sebab Sara senyum je,
walaupun duduk dalam bakul baju hahhaaa..

Emm suka hati la korang..
Bergelak berdua, yang Sara ni suka je bila ada orang agah dia.
Time ni Sara baru nak masuk 3 bulan..
Nasibla tulang anak tu kuat Baba oiiii..

1 ulasan: