SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Khamis, 10 November 2011

Nor Hani Qaisarah 4 Bulan

Sara sekarang dah berusia 4 bulan, emm sekejap je kan.
Rasanya baru semalam kawin dengan En Hafiz uwekkkk..
Teheeee..
Semoga anak mama sihat selalu k, Mama sayang Sara..
Fav Sara, hisap semua jari dalam mulut..
Jangan kaki sudahka dikkkkk.. Fingsann..
Kalau Sara senyum, mama pun senyum :)
Sekarang Sara dah ada keinginan nak menyentuh,
so sifat ingin tahu tu dah ada, paling rakus tarik rambut mama,
sakitttt T_T

Balik dari kerja terus ajak baba beli Nappy Liner sebab
mama nak try pakaikan adik lampin kain moden / cloth diaper
Cari kat Butik Fiffy, RM9.** / 120pcs.
CD RM 200 / 10 pcs
Sara ada 10 CD tapi lagi 3 tengah sidai baru lepas cuci.
Harus cuci ok, tak nak la buntut anak nanti nanti ada rash.
Oleh kerana Sara semakin membesar, mama belikan adik baju Oren ni
Very sweet bila Sara pakai, RM39.90
Baju Rabbit Sara hu3.. Around RM 12.**..
Harus beli sebab baju tido Sara dah kuar perut & tak boleh butang addeiiii..
RM 15.** tapi baru perasan pinggang adalah kecik. Hurmmmm..
Wajib beli sebab puting lama macam ada bunga reflisia winnkk
RM 28.** untuk 2 puting..
Rebben adik, comel RM7.90 je....

Actually aku lebih suka membeli barang Sara kat Butik Fiffy,
sebab bagi aku harganya berpatutan.
Takde la aku nak beli baju yang terlalu mahal,
budak cepat membesar so plz jgn membazir..
Sesekali takpe, kalau baba dapat bonus ker??
Nak ke Baba belikan untuk mama sekali??
Babaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Note : Baba ada cakap dengan mama, agak-agaknya bila dia besar nanti ada tak adik belikan baju untuk kita macam kita berhabis untuk sediakan baju dia. Takpe ba ni dah tanggungjawab kita..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan