SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Ahad, 23 Oktober 2011

Sara merengek, buat hal..

Kenapa dengan Sara mama nie.
Kenapa asek merengek je nie.
Baba & Mama dah penat sangat,
Sara tak penat ke asek menangis jew??

Pampers dah tukar, perut xkembung,
susu dah bagi, buaian dah henjut,
Yasin dah 10X baca, Ayat Kursi dah hembus laju-laju,
Hantu ape yang kaco ko ni dikkk..
Meh mama lempang dia, berani nak kacau anak mama..

Sian Sara mama nie.
Kena marah dengan Baba yew.
Yela Baba nak work esok, mama dukung pun adik nangis lagi.
Sian mama tengok berjurai-jurai airmata adik pelok mama.
Mama rasa adik nak dapat akal ni.
Takpe la dik ye, jangan la buat hal macam tu lagi.
Baba & Mama nak work, cari duit untuk akikah adik,
cukur jambul adik, nak beli nisan untuk kakak.

Mama baring sebelah adik,
tepuk adik pelan-pelan baru adik nak tido.
Mungkin sebab adik dah penat menangiskan??
Sory ye dik mungkin Baba & Mama belum pandai jaga adik.
Nanti malam mama tepuk adik tido lagi ye..
Tapi adik janji jangan nangis buat hal lagi ye..
Baba & Mama sayang adik selalu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan