SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Khamis, 27 Oktober 2011

Remuknya Rasa Hati

Remuk rasa hati ni, sakit rasanya bila aku tengok balik pict lama ni.
Rasa macam nak melaung pun ada.
Aku ingin sangat tengok kakak dengan adik.
T_T

Terus sayu je rasa hati ni.
Rasanya sanggup nak rasa balik perut ni sakit bila anak-anak
mama bergerak-gerak dalam perut mama.
Walaupun menitis airmata mama menahan senak dalam perut.
Walaupun menggigil-gigil badan mama menahan sakit.
Bergelembung, benjol-benjol perut mama bila kakak dan adik bergerak.
Mama sanggup...........
Mama sanggup...........

Ya Tuhan,
Kalau kau berikan aku peluang sekali lagi untuk mengandung. Kau berikan lah aku anak kembar, dan kau berikan lah aku peluang itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan