SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Jumaat, 21 Oktober 2011

Nokia E5

Aku macam terpikat je dengan hp kat atas ni.
Aku macam like like je kat button dia.
Pastu meni dalam dia yang ala-ala komputer.
Harga takla mahal sangat,kira ekonomi lagi la
kalau nak dibandingkan dengan BlackBerry -_-*
Adeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..
Ade sape-sape nak bagi tak huhuhuhuuuu..
Encik Hubby ker, ermmm peminat peminat ker..
Auchhhhh!!!!..

Ade gak yang cakap sape pakai hp ni untuk orang
yang tak mampu nak pakai BB..
Lantak ko la kan, aku mintak duit ko ker??
Ko susah ke kalau aku pakai hp ni pun..
Blaaaa..

Ni hp aku sekarang,
aku pakai memang berbaloi-baloi..
Baling hanjing pun Okey lagi tau.
Berapa tahannya hp ni.
So aku adalah sangat sayang kalau nak tolak hp ni tau..
Dah berzaman aku pakai hp ni..
Dari bila ek???
Alamak serius aku tak ingat..

Hurmmm nak beli ke tak nak..
Nak
Tak Nak
Nak
Tak Nak
?????????????????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan