SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Rabu, 15 Jun 2011

Check Pakar Di Hosp. Banting -3 & 4

13hb Jun 2011 (Isnin)
Sedih LOL sebenarnya, aku pergi check up tapi hubby takde.
Nasib baik ibu nak temankan aku, kalau tak mati katak aku menunggu giliran.
Temujanji jam 8.30 pagi tapi jam 8.00 pagi aku dah terpacak kat situ.

Check macam biasa, berat 66kg.
Tekanan darah and jantung OK.
Yang paling aku suka, takde check darah hu3.

Baby 1.9kg and 1.6kg.
Kecil bagi aku yang hamil 34minggu.
Emmm besarla sikit anak mama.
Yang harunya tiba-tiba 1 baby songsang.
Dr. pakar tak dapat decide babies dalam 1 kantung atau tak.
3 orang yang tengok so, aku disuruh datang lagi esok harinya.

14hb Jun 2011 (Selasa)
Hari ni aku g sendiri, temujanji jam 10.00 pagi.
Dr pakar tu runsing sebab babies dah besar.
Pemisah tu tak nampak, kena check masa babies masih kecil.
Aku pernah check swasta, rasanya Dr cakap 1 rumah.
Tapi Dr tu decide 2 rumah.
Aku pun ok je.

Babies songsang dan oblig.
So pakar decide tgk dalam tempoh 1 minggu, if babies still songsang ???
Dr akan tempahkan tarikh bersalin secara cesear dalam minggu ke 38.
WHATTTTTTT???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan