SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Rabu, 11 Mei 2011

Check Up Minggu Ke 30

Semalam 11.05.2011 (Rabu) aku ada appoinment dengan klinik aternatel TPG.

So check macam biasa, berat naik 2kg bg tempoh 2 minggu, so adalah sangat berat badan ni 62 kg, ko tak rasa macam raksaksa ke.

Check tekanan darah 110/70, then g makmal check air kencing amik HB darah.

Ok ini aku adalah sangat frust 9.4 hb, so scary tp dah agak pun dah ki3.

kemudian pergi check dengan nurse, nurse mintak aku pergi ambil darah.

Aku yang memang banyak alasan ni cakap sebab aku puasa kot darah cair hu3.

Dia cakap takde kene mengena huh, katanya kalau dah Anemia tu memangla cair darahnya. Tak lepas aku dari kena cucuk. Sakit siotttttttt. Hantar darah pergi makmal, result 8.6 hb hahhahaaaa memang kena maki dengan nurse.

Then aku di suruh jumpa Dr. Tew, bagus Dr Cina ni. Aku suka kalau dia yang check, dia akan buat secara menyeluruh. Dari pemeriksaan Dr, 1 baby dah pusing kepala ke bawah urrrmmmm sweet kan. Berat yang kurang katanya, so all baby adalh kecil. Baby 1 = 1.4 kg & Baby 2 = 1.2 kg. So Dr advice makan benda yang berzat. Ok Dr..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan