SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Isnin, 25 Oktober 2010

MuakkKKKKKKK

Ade benda yang menyesakkan kepala hotak aku. Memang sesak dah, tak tau nak pk ape. Kenapa benda ni aku harus alami untu kali yang ke be rapa RIBU kali.. Phewwww Ya Tuhan bagila hamba mu ini kekuatan untuk mendukung segala ujian dan dugaan Mu ini..

Entah keberapa kali peluang yang telah di beri, tapi ......
Aku dah MUAKKKKKK dengan perangai yang tak pernah burubah. Terlalu EGO untuk jadi seseorang. Acap kali aku nak muntah tengok muka yang penuh sinis untuk menyalahkan orang lain tanpa fikir akan kesalahan diri sendiri.

Boleh tolong akuuuuuu.. Jangan sampai aku, sendiri buang ko dalam hidup aku. Ape yang ko dah bagi kat aku pun, setahu aku bukan la seIKHLKASSSSS hati ko.. Plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz RESPACT diri sendiri sebelum ko nak orang lain RESPACT kooooo..

Wassssalaammmmmmmmmmmmmmmm.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan