SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Rabu, 20 Oktober 2010

Melawat saudara-mara di sekitar Johor


Hampir sebulan aku jadi seorang isteri. What ISTERI?? Syokkkkk laweiiiiii. Hu3...macam tak percaya sebenarnya. Walaupun pada dasarnya aku sendiri tak percaya. Kenapa tak boleh percaya aku pun tak tahu kenapa. Pening-pening dah dah jangan nak mengarut kat sini, SENGALLLL..

Genap 2 minggu kawen aku dan suami Acehcehcehhhhhh SUAMI phergghhhhh tak boleh bla.. Yela suami takkan bapak ayam kann, huh DUSHHHH melampau. Berserta atok kesayangan, ibu dan Muiz melawat saudara mara, adatnya memperkenalkan si suami kepada saudara mara, yela dah masuk keluarga kannnnn..

Kota Tinggi tu jauh sangat so sampai-sampai je terus flat husband i tu hi3.. Lembik la u ni DEAR.. Kitorang kalu g kota tinggi umah pokde and mokde mesti nak g laut, so maka nya petang tu kami beramai-ramai naik van pokde yang alalaaaaa ALpard tu ke sana. Hubby dipertanggungjawabkan memegang Kaisarah, Very the tembem u (macam i dulu, tp ibu i cakap i lagi OVERR... HARUSKAH anak ku setembam aku nanti..

Gigil nak amik gambar, kelajuan meter habis berpusing 2x..
Harus percaya..

Kaisarah ni,pangkat anak buah dengan aku. So MakLong ang PakLong yew..

Very the SELEKEH am i..?? Walauape pun SERONOT sangat sebab dapat ikan so boleh makan ikan goreng banyak-banyak kan b. (Husband i kuat makan ikan, kalau dia nampak ikan, taring mesti keluar. Takut tak takut tak??)

Malam tu bertolak ke rumah ATOK SURIP, adik kepada ATOK ARBI (Atok kesayanganku). Dokla borak-borak cerita ni cerita tu, rasa seronok pulak hu3. Biasanya nak sampai umah TOKSU mesti time raya jew. Rumahnya very the tinggi di atas bukit.. Aku dapat hadiah tudung Syria, later i tunjuk k..

Ahad pagi bertolak ke MUAR, pergi umah MOKTEH & POKTEH, singgah umah ATOK LEHA (parent to my father) , ATOK SU YUSOF, kedai KAK FADHILAH, umah ATOK@PEKTAM and lastly umah POKLONG & MOKLONG.. TQ tu all of u sebab bagi kat i kain batik, kain pelekat, tudung, tudung syria , belanja ABC dan sumbangan wang.. Terima kasih juga sebab menghadirkan diri ke majlis saya, dan sanggup datang walaupun perjalanan tu separuh SEMENANJUNG MALAYSIA.. BRAVOOOO.. I LOVE U ALL.. TQ.. wahhhhHHHHHH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan