SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Isnin, 11 Oktober 2010

03.10.2010 (Hari Bersanding/Ahad)

Hari berinai besar/bersanding dibuat di rumah beralamat No.15, Jln Langsat 10, Tmn Sri Medan Jaya. Diadakan secara bersederhana oleh En Ali dan Pn Intan. Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar. Majlis bersanding diadakan pada jam hampir 1.00 ptg..

Bergegar otak aku tulis ayat skema sekolah macam atas tu. Hahaaaa...
Korang layan ye pict kat bawah ni, aku ucapkan banyak-banyak terima kasih kepada kawan-kawan yang hadir kerana sudi memeriahkan lagi hari besar aku.. Zasssssss layannnn.. MELODI..

Geng dari Jab Penilaian, MDKL.

Thanks u all Jab Penilaian MDKL coz bawa hadiah untuk aku 3 biji lagi.
Hadiah nya memang terbaik sebab pasti aku akan gasak (guna dengan sehabis baik) hadiah korang sampai buruk.

Rombongan pihak lelaki, pengantin lelaki sangat kacak auwwwww.
Bergetar dada i hahahaaaa.
Cik Savvy setia menyambut kedatangan.

Aku yang konon nya malu. Padahal dalam hati, Kacak nye B..
Ahhh gatal la ko mak cik..

Selamat datang ABANG.. Bluerrrrkkkkkk Abang..
Baju belang-belang, jurukemera merangkap tukang cuci..

Berarak sambil diiringi kompang dan pihak rombongan lelaki..

Time ni terasa macam anak raja kayangan melawat kawasan tanah jajahan la.
Perasaan ni memang lain sebab aku rasa macam sangat cantik dan semua orang nak tengok aku.
hahahhaa harusla perasan cantik ok..

Silat korang memang lain dari yang lain.
Very the BOOM.. 5 bintang..


Merah & Silver
Redupkan pandangan mata

Perewang jemputan

TQ shila, kak ayu, kak zila, aily & kak nani

Hidangan makan beradap

Kak Zila & husband
Backsite Pengantin Baru yang the boooom

Jadila walaupun gambar aku sipi belakang je
Tsk tsk tsk..

"SELAMAT PENGANTIN BARU"

P/s: Terima kasih di atas sokongan dan ucapan dari anda semua.
* Tidak dilupakan kepada ahli keluarga dan saudara mara yang tercinta sebab banyak bersusah payah untuk menyempurnakan hari bahagiaku ini.
* TQ juga kepada teman-teman dari MDKL, SMKTPG, Polytechnic yang sudi hadir meluangkan masa hadir dan TQ juga menghadiahkan hadiah yang sangat banyak sebab penuh kereta husband aku nak angkut semua hadiah tu balik umah sewa serta sumbangan wang ringgit.
* Kepada orang rewang TSMJ, TQ banyak-banyak sebab sudi merelakan diri memasak dari hari rabu hingga ahad. Tapi kenapa tinggalkan banyak sangat periuk dan kawah sampai 8 biji, sampai hati korang semua, penat tau..

Sekian, akan update lagi tentang wedding bila semua dah selesai..

1 ulasan:

  1. aku suka kamu 'import' gambar2 ni...sebab byk muka aku...keh keh keh
    selamat bahagia hingga akhir hayat....

    BalasPadam