SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Jumaat, 8 Oktober 2010

01.10.2010 (Jumaat/Nikah)

I'm marreid...

Aku sudah berstatus isteri kepada Mohd Hafiz B Mohd Arisfadzilah.
Percaya atau tidak, aku harus prcaya. I'm not single ngeeeee...
Harus percaya okey..

01hb Oktober 2010 bersamaan hari Jumaat..
Jam 3.00 petang..
Bertempat Surau Al-Ansor Taman Sri Medan Jaya..
Proses pernikahan mengambil masa 20 minit..
See, bertapa mudah nya..
Alhamdulilah, syukurrr sebab dipermudahkan segala urusan..

Layn dulu la ye pict ni. Aku xsempat betolla nak amik gambar dari hp org lain..
Time ni nak nikah, lipstik pun blom pakai lagi, selendang pun belom sampai lg hu..
Sebab mak andam tertinggal..

With my lovely Atok.. Abaikan ribut dalam almari tu ye..

Me and Jana (Anak buah)..

Miah and me..
Aku kawen dulu ye.. ngeeeee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan