SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Selasa, 28 September 2010

Lagi sehari..

Lagi sehari aku nak nikah, aku bukan lagi berstatus anak dara.. Emmm aku tengah kalut sebenarnya ni. Tak tau nak story cana, emm korang baca je la entry aku ni yew..

Hari ni rumah aku ada kenduri penanggah skali dengan kenduri yasin. Aku pulak dok kat office dengan jiwa kacau, sebab memikirkan ape yang berlaku kat rumah sekarang ni. Hopefully semua seperti yang dirancang. Pagi ni macam-macam benda nak kena buat, macam-macam benda nak kne fikir. Khemah nak pasang hari ni, barang kering tiba hari ni, nak ambil pinggan mangkuk, dapur, gas dan macam-macam lagi..

Aku sure mak aku kat uma tu tengah tonggang langgang, nak kne wat keje sendiri. Nak harap atuk aku, sian dia dah la bongkok tiga, tapi nasib baik jugak la sebab atuk membawa semangat kat mak aku hhahaaaa. Saya sayang atuk saya.

U all jangan salah anggap ye, ATUK = NENEk tau, so atuk aku ni perempuan ngeeeeeeee..

Aku macam nak balik tapi macam tak sedap, walaupun bos dah bagi green light untuk excuse. Klu korang nak tau aku baru di tetap kan so, aku tak bileh cuti selama 1 bulan. Korang tahu 1 bulan, hampehhh. Nasib baik 1.10.2010 aku dah boleh cuti horeeeyyyyyy..

Serabut serabut. Otak aku serabut ni. Ape la aku nak buat ni, hati kau tak tenang betol sebenarnya. Aku balik la ye.. Boleh ker?? Alaaaahaiiaiii ,mengada betolla aku ni..

Nak
Tak nak
Nak
Tak nak
....

Tengoklaaaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan