SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Jumaat, 17 September 2010

IC Sementara

Hi all.. Ada ingat tak, aku ade story tentang dompet aku yang hilang entah dimana..
Aku saja nak tunjuk kan korang Kad pengenalan aku yang sangat besar.. Klu korang nak tahu, nak pergi beli tahu pun kena bawa handbag besar tau.. Tension aku masa tu..

Ini muka sangat bengang okey.... Why why why?? Why FB xboleh buka... Egrrrggghhhh..
Tak pasal ye ko kak pah.. Masa ni pun bengang jugak.. Huh..

1 ulasan:

  1. hehehe...teringat aku kat IC sementara mase darjah 6, mula2 nak dapat IC betul..hehehe

    BalasPadam