SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Khamis, 1 Julai 2010

Tekanan Sehhhh..

Semalam aku betul-betul lupa la..
Aku kena tengok draf kad kawen..

Tiba-tiba b call cakap hari ni kena sahkan draf yang ditempah..
Aku pun pening kejap, petang ni aku Ot, nak kena cari pengganti Ot aku petang ni..

Tiba-tiba pulak ibu telefon, "tak kira nak pergi Shah Alam jugak nak cari handfon..
Ibu dah tak boleh sabar, kasi can sampai esok je.. Kalau ko taknak pergi, ibu cari jalan lain.." Wah.. Adoooooi bertambah pening ni.. Stressssssssssssssss aku..

Tiba-tiba b call, "sayang facial kawan b malam ni dah buat temu janji jam 8.00 malam.."
Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Parah kepala aku ni..

Tiba-tiba pulak aku rasa tension..
Bila dicakap mintak delay masing-masing taknak mengalah, semua nak di dulukan..
Nak belah dua ke badan aku ni.. Hish.. Mula la aku merapu mulut aku ni cakap macam nak mati, hahaha baru semua nak diam.. ngeee..

Nasib baik ade yang sudi nak ganti petang tu, so aku confirm boleh pergi tengok kad.
Pilihan No. 2, nak confirm kan facial kawan b atau beli handfon ibu.
Akhirnya dua-dua aku tak buat teehee..

Puas aku..
Lalallaala lalallaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan