SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Isnin, 26 Julai 2010

Kad Jemputan

Korang, arini kawan baik aku time belajar dulu msg..

Wani : Salam kawan2. bg alamat korang..aku nak hantar kad jemputan ni..
Wawa: No. 15, jln ...............sel. Ko bg alamat ko gak, tak dapat datang pun, yang penting kad ada T_T..

See how sad..
Kenapa lah, macam tu. Aku kalau kawan-kawan yang baik dengan aku, aku memang takkan lepaskan untuk datang kenduri korang.. Tapi kali ni aku terpaksa menguzurkan diri sebab aku sendiri nak wat kenduri..

Woohooooooo... 2 bulan lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan