SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Rabu, 30 Jun 2010

Nak Main Dengan Amjad Uwais

This boy baru berusia dalam 2bulan, see pipi and badan dia, nak picit-picit je rasanya budak ni.. Amjad ni anak sepupu aku so mean baby ni anak buah aku la..
(Sila abaikan tangan ibu dia, jangan di picit-picit sensitif hu3..).

5hari berturut-turut dah main dengan dia, mana tak masa pergi pulau pinang asek nak ingat dia je. Nasib aku ade ambil gambar dia, belum anak sendiri ni, kacau kacau..

Asal nampak baju baby je, aku ingat dia. Aku jumpa satu baju tapi baju baby design ladybird siap ada topi, nak beli untuk amjad tapi macam tak elok pulak bagi anak orang pakai baju gitu, walaupun sebenarnya comel. Nasib baik aku tak muat tehee..

Sekadar gambar hiasan. Time ni mereka-mereka tengah main make up aku. Redha je la aku kan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan