SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Selasa, 29 Jun 2010

Lawatan 22 & 23.6.2010 (Part 2 of 2)


Continue lagi.. :)
SELASA : Lawatan ke SUK Perlis sebelum tu Sarapan pagi kat kat resort. Nyum nyum nyum walaupun lauk yang sama lagi, layannn.. Sempat posing dengan makanan GEDIK la ko ni..

Aku dihadapan Bangunan SUK Perlis, see memang cantikkan, mula digunakan pada tahun 2008. We all datang ke SUK ni kerana mahu melihat Kualiti yang di amalkan oleh pihak SUK. Sikit yang aku dapat terangkan tentang SUK Perlis, negeri ni tiada Pihak Berkuasa Tempatan kerana keluasan tanahnya yang kecil. Besar Negeri Perlis adalah lebih kurang sebesar Daerah Kuala Langat, 1 benda yang aku tahu tentang Perlis. Good bagus Cik Wawa.

Dewan Mesy. ape tah tp macam bilik persidangan ahli parliman la. Aku lupa dow, maaf la ye..

Di bawah, Me and Kak Ayu. Qiut and still singel..

Pada petangnya we all ke Padang Besar, tempat ni bersempadan dengan sempadan thailand. Nak kata murah, tak jugak, nak kata mahal pun tak jugak. Ikut poket masing-masingla. Aku sempatla rembat baju-baju, brooch, belacan dan lain-lain untuk cenderahati. Tapi aku memang demand kalau tauke tak bagi harga yang aku nak, tak mungkin aku akan beli. Hati kena cekal kalau tak muflis nanti. Gambar belom transfer so takyahla, sakit malas aku dah sampai huh.

Pada malam harinya ada Jamuan Makan Malam BBQ, honestly jamuan yang paling nothing bagi aku. Why? Taktau nak cakap, nasib baik bukan aku yang bayar fuhh. Asal pewot kenyang ok.

Malam tu disebabkan B pun senyap je, Demam ye B, alolololo sian B sayang, sayang jauh..

Aku pun dok borak dengan teman sebilik, dari cerita A sampai Z. Dari ada cerita sampai takde cerita sehingga jam 12.30 malam. Kerusi panjang kecil muat untuk kami Berempat, Bravo, We all slim ok wah..

RABU : Pagi-pagi makan kat Kafe (lauk yang sama OK, takde variasi lagsung). Lagi sekali, nasib baik aku tak bayar, GEDIK. Dari Tasoh terus bergerak ke Pulau Pinang. Merasa la aku naik jambatan Pulau Pinang hu. Benda yang aku tau, jambatan ni actually ada Tol, so kira hingway la kot, maaf kalau acik salah ye hu3..

Terkenal dengan jeruk ofcoz aku beli, Aku cuma beli 2kg je, total Rm20 saja. Belila juga baju sebagai tanda kenangan, Ceh kata taknak membazir huh. And benda yang tak boleh dilepaskan NASI KANDAR LINE CLEAR, wa cakap lu TERBAIK la. Harga boleh tahan mahal tapi setimpal dengan sedap dan bahan-bahan dia. Sampai sekarang aku meleleh bila terkenangkan Uncle Pie sendukkan aku nasi kandar tu. Nak lagiiiiiiiiiii..
Selesai dalam jam 3.00petang, kami semua bergerak pulang Daerah Terchenta Banting. Sampai dalam jam 9.40 malam. Sampai je ternampak muka B, wahhhhhh. Wa banyak Lindu sama lu laaaa uwaaaa..

One big smile for my luvly hubby :), aucwhhh.. GEDIK la ko.. hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan