SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Ahad, 9 Mei 2010

STRESSSSSSSSSS kepala hotak aku

Aku stress dengan kereta yang aku bela dengan titik peluh duit gaji aku sendiri.. Aku dah naik bengkok dah asek nak belanja ko macam2 ko tau, sekarang ko betul2 dah buat aku sangat2 hilang sabar..

Boleh tak kalau sekali tu ko tak ganggu aku dengan kerosakan yang tak tau dek punca, Ko tau tak sakit hati aku ni bila ko asek buat hal.. Aku jual jugak ko nanti.. Aku dah cakap ko jangan nak buat hal je dengan aku, memang ko duduk kat usecar nanti.. Aku taknak bela ko lagi, aku dah jauh hati ko tau tak.. Setiap bulan asek nak belanja ko jew mana boleh, bengkok la aku. Aku penat2 keje kumpul duit nak kawen senang2 setiap dua bulan mintak RM500. Celah mana aku nak dapat weiiii, adooooooaiaiiaia.. Tension aku.. Aku dah HAMPIR tekad nak jual ko nie.. Baik ko wat baik dengan aku sebelum aku betul2 tekad guna simpanan aku untuk tujuan "menjual ko"..

Tiap2 bulan mana la larat Yang Oiii.. Aku sebulan baru dapat simpan RM500 tapi ko mintak amount itu jugak.. AKu naik menyampah tengok perangai ko.. Ya Tuhan, bagi aku kesabaran yang tinggi, ketenagan yang abadi, niat yang suci ahhhhhdrg bagailah ko..

P/S : Kalau beli kereta, make sure jangan gelojoh dan pastikan poket anda mampu untuk menanggung sakit kereta nie.. Bukan mak bapak korang je yang wajib kene tanggung tapi si haram jadah ni pun sama..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan