SSA

Foto saya
ME.. just a simple person who is searching for the meaning of life..some said life is hard..and some said life is easy.. for me life is what you make it become..it's really up to you to know how you want your life to be.. hopefully..i will...someday...can have the life that i have dreamed of.. I'm helpful, caring, quiet(Not So So), straightforward, friendly and i like to keep all my emotional to myself...

Khamis, 27 Mei 2010

Kenapa Kami Jadi Sasaran


Pic di atas tak ade kena mengena dengan entry di bawah
Merujuk TAJUK di atas.

KAMI merujuk kepada partne OT aku, En Ajip dan aku sendiri. Dalam Jan8.30 pagi tiba-tiba we all dipanggil bos, OK mula-mula nampak tenang, lama-lama dah ade percikan api kat mulut masing-masing. Aku macam biasa lebih suka simpan je belian dalam mulut aku. Bukan tak gosok gigi ok. Bila semua dah ade, perbincangan menjadi semakin hangat. Kami diajukan dengan Aduan dan Soalan. EMM macamne nak jawah ekk, aku selalu tak dapat jawab so simpan berlian lagi dalam mulut.

Bos 1 : Ade aduan mengatakan kamu bla bla bla..
Aku : Emmmm masih fikir dalam otak lagi
Ajib : Sebenarnya bla bla..
Bos 1 : Sepatutnya kamu inform ape sahaja masalah kamu bla bla..
Aku : Emmm, Ok masih buntu lagi.. Buat muka tongong..
Bos 2 : Saya nak kamu bagitau nama anak buah saya yang bla bla..

Aku : Errrrrrrrrrrrrrrrrr.. Aku pandang ajib.
Bos 2 : Bagitau sahaja, kami cuma nak kenal pasti bla bla takkan bagitau nama pemberi maklumat
Aku : Diam, mulut kena mangga



Tiba-tiba Bos 2 dah tinggi suara, tapi mungkin sebab badan yang besar mempengaruhi suara hu3..


Aku : Terkebil-kebil, sebenarnya dada dah berombak, mata dah nak berkaca. (Aku sentap sikit kalau
orang jerit-jerit nie, boleh pitam Adooooaii)
Ajib : OK la macam ni.. bla bla bla..
Aku : Selamat. Thanks bro....

Antara ingat tak ingat tentang perbincangan pagi tadi. Aku tiba-tiba jadi terperanjat bila ade yang bertanya aku macam nak telan aku, kalau Bos 2 nak telan aku muat rasanya masuk mulut dia. Sebenarnya Ok je tapi aku je yang sentap sikit hu. B, saya berjanji akan jadi perempuan yang tak lembek. Emm tengokla..

**Hopefully lepas ni mereka tak sangka burukla dengan kita orang.. Kita orang sayang korang, emm tak kot, Aku jew kot hahhahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan